Tuesday, October 4, 2016

Forex Skraping Kursus

Winsgewende Forex skraping - Kan dit gedoen word? Is dit regtig moontlik op forex scalping akkuraat 90% en konsekwent betroubare resultate te neem? Sure, ons het al gehoor dit: "Maak $ 100,000 in onder 27 minute handel die Forex: maklik, geen werk, geen risiko - net 'n ton geld! " Wel, dit is net nie werk nie so nie, of hoe? Ongelukkig is daar werklike werk en werklike risiko wat betrokke is wanneer iets te doen en dit sluit scalping forex. En handel die forex mark kan beteken jouself bloot te stel aan 'n hoë vlak van risiko as jy nie weet wat jy doen. So, beteken dit forex scalping natuurlik regtig lewer op dit beweer? Kan dit waar wees of is dit net nog 'n geval van hype op die internet? Ek weet, dit is moeilik om te glo, maar dit is waar. Geen hype hier, net die feit. En hoe weet ek? Ek het deur die loop myself nie. En ek gebruik nog hierdie handel styl en tegniek vandag, in werklikheid pretty much elke dag handel. Forex skraping - My Storie Voor jy gaan deur middel van die "Die Londense buurt handelstrategie" Natuurlik, ek het 'n harde tyd om konsekwent wins met my ou forex scalping metode. Sure, ek sal geld hier en daar, maar niks in ooreenstemming te maak. Ek sou meng my tyd rame, spring van metode om metode, kry aan die einde van of uit die vroeë, hang aan ambagte wat ek moet net laat val, ignoreer die tyd van die dag ... en die lys gaan aan. Praat oor frustrerend! Ek is naby aan die gooi in die handdoek en net weg te stap, want my skedule dan net nie toelaat dat my om ander ure van die dag handel, behalwe die tydperk van die Londense naby. Maar gelukkig vir my ek afgekom Vic Noble en Shirley Hudson se scalping natuurlik. Wat 'n lewe redder! Sodra ek die kursus Ek het deur dit - en nie net een keer nie, maar 'n tweede en 'n derde keer. Die volgende oggend, het ek probeer om hul metode in my demo rekening en 'n lae en kyk, hierdie dinge gewerk. Daardie oggend het ek 3 setups. Ja, dit is reg drie! En ek het al drie van hulle en almal van hulle het geld. Wat 'n verskil; Ek kon dit nie glo nie. Die ware skoonheid van hierdie stelsel is dat dit 'n bepaalde tyd raam. So nie meer rondsit, staar na die skerm vir ewig (wat die tyd vir wat in elk geval?) En wag vir 'n opstel. Met hierdie metode handel jy tydens 'n bepaalde tydperk van die tyd en dan is jy klaar is. Die gebruik van hierdie forex scalping metode het my toegelaat om handel te hou en uiteindelik om die resultate wat ek wou. Ek is uiteindelik winsgewend te maak. Sure, ek het verloorders - kan nie vermy dat wanneer die handel. Maar die gebruik van hierdie styl seker het my handel omgedraai. Shirley Hudson, wat die handelsmerk geskep, is die handel hierdie strategie met 'n akkuraatheid van 93% vir die afgelope 12 maande nou. Ongehoord, ek weet, maar waar. Shirley kombineer die tydperk van die beslote Londen met 'n unieke inskrywing strategie, bekend as die Noble inskrywing. Die kombinasie van tydraamwerk en inskrywing metode is briljant. En dit werk soos 'n bom. Sodra jy hierdie metode het geleer jy sal wil niks anders handel. O, nog een ding. Die bedrag van risiko nodig is vir hierdie handel is klein - gewoonlik jonger as 18 pitte en dikwels selfs minder as dit. Shirley het teikens gedefinieer sy gebruik om wins te neem. En selfs al is die tipiese wins teikens is kleiner as dié vir 'n dag handel, is dit nie ongewoon by alles wat jy per dag handel soos wins te maak uit 'n kopvel. Forex skraping - Finale Gedagtes Dit forex scalping strategie maak vir 'n groot handel: dit is betroubaar, vereis 'n lae risiko en dit stel byna elke enkele handel dag (ten minste in 'n paar pare). Check uit die "London Close handelstrategie" kursus vir jouself deur hierdie skakel te kliek hier. Ek belowe jy sal nie teleurgesteld met hierdie forex scalping strategie wees!


No comments:

Post a Comment